درباره ما  |  ارتباط با ما  |  RSS  |  آرشیو  |  1403-02-08  |  2024-04-27  |  بروز شده در: 1403/02/08 - 08:01:4 FA | AR | PS | EN
تثبیت روابط امریکا چین با رویکرد «مثبت و سازنده» واشنگتن            صدور حکم بازداشت محمودخان اچکزی از سوی یک دادگاه پاکستان            خواست حامد کرزی از دو مقام اتحادیه اروپا             اردوغان؛ نتنیاهو را قصاب غزه و مثل هیتلر خواند             تمدید کارت‌های پی‌او‌آر مهاجران افغان در پاکستان            سفر معاون وزیر خارجه‌ی امریکا برای گفتگو درباره‌ی افغانستان به قطر و پاکستان            پاسخ اسرائیل به پیشنهاد آتش‌بس حماس            خیز رئال مادرید برای فتح لالیگا با پیروزی مقابل سویه داد             مالیزیا در زمینه امنیت سایبری با افغانستان اعلام همکاری کرد             آغاز نشست سه‌جانبه میان حکومت طالبان، ترکمنستان و قزاقستان             با شکست عراق، نیمی از راه جام جهانی را طی کردیم            افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان             دیدار ملا یعقوب با هینت مالیزیایی در کابل            آزادی ۶۳ زندانی افغان از زندان پاکستان            وضعیت غزه بدتر از دوران آپارتاید در افریقای جنوبی است            






تاریخ نشر: 1402/07/22 - 10:19:0
تعداد بازدید: 83
با دوستان خود به اشتراک بگذارید

صعود فرانسه، بلجیم و پرتگال به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۴/ رونالدو ۱۲۵ گوله شد!
صعود فرانسه، بلجیم و پرتگال به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۴/ رونالدو ۱۲۵ گوله شد!

تیم‌های ملی فرانسه، پرتگال و بلجیم اولین صعودکنندگان به مرحله نهایی جام ملت‌های اروپای سال ۲۰۲۴ لقب گرفتند.

به گزارش انصار، در ادامه دیدارهای دور هفتم از مرحله انتخابی یورو 2024، شب گذشته (جمعه) هفت بازی در گروه‌های F ، B و J برگزار شد که در مهمترین آنها از گروه B تیم ملی فرانسه صدرنشین جدول رده‌بندی میزبانش هالند را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و با کسب این پیروزی صعود خود را به مرحله نهایی رقابت‌ها قطعی کرد. هر دو گول فرانسه را در این بازی کیلیان امباپه در دقایق 7 و 53 به ثمر رساند. تک گول لاله‌ها را هم کیلیندشی هارتمن در دقیقه 83 زد.

تیم ملی فرانسه با این نتیجه ششمین برد متوالی خود را در ششمین بازی‌اش کسب کرد و با اقتدار و کسب حداکثر امتیازات ممکن جواز صعود به جام ملت‌های اروپا 2024 را گرفت. هالند اما با قبول این شکست 9 امتیازی ماند و با سقوط یک پله‌ای در رده سوم جدول قرار گرفت. در واقع به سبب پیروزی 2 بر صفر یونان در خانه ایرلند در بازی همزمان، یونانی‌ها 12 امتیازی شدند و به رده دوم جدول صعود کردند.

به این ترتیب هالند اکنون برای صعود چاره‌ای ندارد جز اینکه در بازی بعدی خود که در خانه یونان هم هست (دوشنبه 24 میزان) این تیم را شکست دهد، وگرنه باید به اما و اگرها برای صعود به‌عنوان تیم سوم گروه دل ببندد. این در حالی است که ایرلند جنوبی سه امتیازی در رده سوم جدول و جبل‌الطارق صفر امتیازی در قعر جدول هیچ شانسی برای صعود ندارند.

در بازی‌های همزمان در گروه J، تیم‌های ملی پرتگال و اسلواکی در ورزشگاه دراگائوی شهر پورتو به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر 2 پرتگالی‌ها به پایان رسید تا این تیم نیز همراه با فرانسه به مرحله نهایی رقابت‌ها صعود کند. گونسالو راموس در دقیقه 18 و کریستیانو رونالدو دو بار در دقایق 29 (پنالتی) و 72 گول‌‌های پرتگال را به ثمر رساندند. رونالدو با دبل در این بازی، شمار گول‌های ملی‌اش را به عدد 125 افزایش داد. اسلواکی با گول‌های دیوید هانکو در دقیقه 69 و استانیسلاو لوبوتکا در دقیقه 80 به بازگشت به بازی امیدوار شد، اما در نهایت کاری از پیش نبرد. با این نتیجه پرتگال هفتمین برد متوالی خود در هفتمین بازی‌اش را کسب کرد و با 21 امتیاز به‌عنوان صدرنشین جدول گروه J به یورو 2024 صعود کرد. اسلواکی نیز با همین تعداد بازی 13 امتیازی و در رده دوم جدول باقی ماند.

در بازی دیگر این گروه، بوسنی و هرزگوین با نتیجه 2 بر صفر لیختن‌اشتاین قعر جدولی را شکست داد و با 9 امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد تا امیدهایش را برای صعود زنده نگه دارد. همچنین نبرد خانگی ایسلند و لوکزامبورگ با تساوی یک - یک خاتمه یافت. در جدول گروه J پس از پرتگال و اسلواکی، تیم ملی لوکزامبورگ با 11 امتیاز سوم است، ایسلند با هفت امتیاز در رده پنجم قرار دارد و لیختن‌اشتاین هم بدون امتیاز قعرنشین است.

شب گذشته در گروه B نیز دو بازی برگزار شد که در مهمترین آنها بلجیم میزبانش اتریش را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و صعودش را به جام ملت‌های اروپا قطعی کرد. دودی لوکبا در دقایق 12 و 55 و روملو لوکاکو در دقیقه 58 گول‌های بلجیم را به ثمر رساندند و کنراد لایمر در دقیقه 73 و مارسل سابیتزر در دقیقه 84 (از روی نقطه پنالتی) گول‌های اتریش را زدند. در این بازی آمادو اونانا از بلجیم اخراج شد. قبل از این بازی هم تیم ملی آذربایجان موفق شده بود میزبانش استونی را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو بردارد.

در جدول رده‌بندی گروه F، بلجیم با 16 امتیاز از شش بازی صدرنشین بوده و اتریش نیز با همین تعداد بازی و 13 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است. سویدن با شش امتیاز از پنج بازی و آذربایجان با چهار امتیاز از همین تعداد بازی در رده‌های سوم و چهارم هستند و استونی نیز با تنها یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.

دیدارهای دور هفتم مرحله انتخابی یورو 2024 امشب پیگیری خواهد شد.

 

لینک مطلب: https://www.ansarpress.com/farsi/27732






*
*

*



نیز بخوانید

صعود لیورپول ، لورکوزن، روم و آتلانتا به یک چهارم نهایی لیگ اروپا


اسرائیل در غزه مانند امریکا در افغانستان شکست خواهد خورد


نخست وزیر پاکستان از اخراج پناهجویان افغان دفاع کرد


مشخص شدن بزرگترین تولید کننده تریاک در سال 2023


داعش مسئولیت انفجاربغلان را به عهده گرفت


برای مبارزه با مواد مخدر اجرای پروژه‌های بدیل معیشتی یک نیاز است


زنان بیشتر از مردان میخوابند


P.D.F روزنامۀ انصار





پربازدیدها
پربحث ها


اخبار تازه را در موبایل خود ببینید.

ansarpress.com/m



نظرسنجی

به نظر شما با پذیرفتن خط دیورند و مرز فعلی بین افغانستان و پاکستان توسط افغانستان، صلح در افغانستان برقرار میشود؟

بله

خیر

معلومـ نیست

مشاهده نتایج


آخرین خبرها

واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه این کشور

تثبیت روابط امریکا چین با رویکرد «مثبت و سازنده» واشنگتن

صدور حکم بازداشت محمودخان اچکزی از سوی یک دادگاه پاکستان

خواست حامد کرزی از دو مقام اتحادیه اروپا

اردوغان؛ نتنیاهو را قصاب غزه و مثل هیتلر خواند

تمدید کارت‌های پی‌او‌آر مهاجران افغان در پاکستان

سفر معاون وزیر خارجه‌ی امریکا برای گفتگو درباره‌ی افغانستان به قطر و پاکستان

پاسخ اسرائیل به پیشنهاد آتش‌بس حماس

خیز رئال مادرید برای فتح لالیگا با پیروزی مقابل سویه داد

مالیزیا در زمینه امنیت سایبری با افغانستان اعلام همکاری کرد

آغاز نشست سه‌جانبه میان حکومت طالبان، ترکمنستان و قزاقستان

با شکست عراق، نیمی از راه جام جهانی را طی کردیم

افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان

دیدار ملا یعقوب با هینت مالیزیایی در کابل

آزادی ۶۳ زندانی افغان از زندان پاکستان

وضعیت غزه بدتر از دوران آپارتاید در افریقای جنوبی است

پولیس ترکیه بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی را بازداشت کرد

سه کشور گروه هفت تحریم‌های جدید علیه ایران اعلام کردند

سفرهای متعدد هیئت‌های سیاسی به کابل نشان‌دهنده‌ پذیرفته شدن حکومت طالبان است

پیروزی پُر گول منچسترسیتی مقابل برایتون

در صورت مصادره دارایی‌ها؛ سطح روابط خود با واشنگتن را کاهش می دهیم

ادامه کمک های اتحادیه اروپا به مردم افغانستان

تبدیل شدن افغانستان به گورستان امیدهای دختران

مسدود شدن شاهراه هرات - بادغیس از اثر سیلاب ها

هشدار از احتمال بارندگی‌های شدید و سیلاب در ۳۴ ولایت کشور


خبرهای پزشکی


خبرگزاري انصار ©  |  درباره ما  |  ارتباط با ما  |  نسخه موبایل  |  پیوندها  |  طراحى و پشتيبانى توسط: شركت شبكه نگاه
استفاده از مطالب اين سايت با ذكر منبع (لينك سايت) مجاز است.